0
Košarica
Oceni članek:
(4)

Št. ocen: 1
Zanimivosti

Kako je sestavljena cena parfuma?

poceni parfumiParfum do poličke v parfumeriji ali do poličke, kjer čaka, da ga naročite preko spletne trgovine, prepotuje kar daleč in to je tisto, kar se je pri razumevanju njegove cene, potrebno najbolj zavedati. Kako je oblikovana cena vaše priljubljene dišave?

Cena se prične oblikovati pri željah

Vse se začne pri naročniku. V oddelku marketinga se odločijo, da želijo za naslednjo sezono, glede na trende in kakšne posebne dogodke, imeti nov parfum, ki mora ustrezati vsem željam. V stik pridejo s proizvajalcem in prične se povpraševanje po novi dišavi. Cena končnega parfuma, ki jo plačate ravno vi, se začne oblikovati že tu – če je naročnik priznana blagovna znamka oz. priznan modni oblikovalec, se bodo zahteve pričele pri vključevanju svetovno priznanih nosov/parfumerjev (na svetu jih je le nekaj, ki so zares vrhunski), ki bodo formulirali unikaten parfum. Že to kar nekaj stane. Posledično to pomeni izbiro visokokvalitetnih surovin (najsi bodo naravne ali sintetične). Po navadi proizvajalci naredijo tri verzije ene znamke parfuma: toaletno vodo, parfumsko vodo in parfum. Razlika je le v koncentraciji dišave v primerjavi z alkoholom.

Nasvet: naj vas prodajalci ne zavajajo s trditvami, da njihov parfum vsebuje 30% dišavnih sestavin ali več. Že mogoče, a tega v Evropi ne boste doživeli, če pa že, boste na parfumu zasledili opozorilo 'Ne uporabljaj direktno na koži.' Po evropski zakonodaji namreč tako visoke vsebnosti dišave ni mogoče dosegati zaradi tega, ker bi izdelek kožo dražil (vsebnost alergenov bi bila previsoka). Če je uporabnikova koža nekako tolerantna za tako visoke koncentracije, po navadi izdelek potuje na neevropske, azijske trge. S parfumi MySpirit pa vam je luksuz vedno dosegljiv, saj vse parfume izdelujemo z vsebnostjo dišavnih sestavin v deležu, ki je med 13 in 15 %, večinoma kar 15 %.

Cena parfuma ne zajema le dišave

Glede želje po tipu parfuma, se vzporedno začne oblikovati tudi embalaža. Lahko se izbira med steklom, aluminijem ali kristalom kot najdražjo obliko materiala. Po navadi se naročnik odloči za unikatno obliko, kar pomeni, da se mora oblikovati model po katerem se embalaža proizvede. Tu so potem še razni dodatki kot so pentljice, okraski, unikatni pokrovčki, perlice, napisi … Vse to h končni ceni parfuma še doprinese nekaj evrov.

parfumski oglasNajdražja pika na i

Ko je vse dorečeno, gre parfum v proizvodnjo in nato do naročnika. Naročnik mora pripraviti marketinško kampanjo, s katero svojim uporabnikom sporoči, da ima na svojih poličkah novo dišavo. Oglasne kampanje po navadi zahtevajo dodatne stroške, ki jih zakrivijo draga snemanja z znanimi filmskimi zvezdniki, športniki in drugimi vzorniki, ki parfum še bolj povzdignejo med zaželene izdelke. Pri ustvarjanju MySpirit parfumov smo se odločili, da najdražji del cene parfuma izpustimo. Ne bomo najemali dragih modelov in snemali dragih reklam, tudi embalaža ni draga.

Izdelki nato potujejo od naročnika do prvih večjih distributerjev oz. posrednikov. Ti posredniki parfume prodajo manjših posrednikom itd., pri čemer moramo vedeti, da mora vsak v tej verigi tudi nekaj zaslužiti.

Nasvet: tako kot je na primer z nakupom hrane (bolj je blizu primarnemu viru, boljša je), naj bo tudi pri nakupu vaše dišave – bližje kot je proizvajalcu, manj posrednikov je vmes in cenejša bo za vas. MySpirit parfumarna je prva tovarna parfumov v Sloveniji, ki so narejeni blizu vašega doma in gredo iz tovarne direktno na poličke naše spletne trgovine.

← Prejšnji: Kako dišave vplivajo na naša življenja? Naslednji: Praznične ideje za nošenje parfuma
  • UGODNA POŠTNINA
  • HITRA
    DOSTAVA
  • 100% GARANCIJA
    ZADOVOLJSTVA
© 2018, SCC d.o.o. MySpirit | Vse pravice pridržane.