0
Košarica
Oceni članek:
(4.5)

Št. ocen: 2
Nasveti

Največje pasti nekaterih točenih parfumov

Pri nizkih cenah nekaterih točenih parfumov vse ni tako bleščeče, ampak se za tem skriva veliko pasti potrošništva …

Kvantiteta pred kvaliteto

Največji cilj prodajalcev nekaterih točenih parfumov je pogosto prodati jih čim več, ne glede na podano kvaliteto. Tako prodajalci parfume dodatno redčijo z vodo in alkoholom, da lahko s tistim kar imajo, prodajo največ. Rezultat tega so neobstojne in nekvalitetne dišave (ki daleč niso pravi parfumi), ter različne možne reakcije, ki jih ima na koži prevelik odstotek alkohola.

Sumljivo nizka cena

Če boste parfum kupili za 5€ ali manj in dobili 15ml ali več, potem je dišava brez dvoma slaba. Upoštevati morate, da so v ceni, ki jo boste plačali, vključeni še 22% DDV, provizija prodajalca, provizija slovenskega zastopnika, ter lastna cena, ki zajema stroške embalaže, parfuma, zakonodaje, proizvodnje, transporta in še nekaj dobička.

Kako je sestavljena cena parfuma si oglej v prispevku Kako je sestavljena cena parfuma?.

Beseda 'točeni' ni kar tako …

Parfumi, ki so točeni, se konstantno pretakajo iz večje v manjše stekleničke, kjer pride do oksidacije, pokvarljivosti zaradi neprimernega skladiščenja večjih stekleničk v toplih in (pre)svetlih v trgovinah …

Zavajanje glede obstojnosti

Nekateri točeni parfumi navajajo, da so njihove koncentracije dišavnih sestavin od 20 - 30 %, a pazljivo! - po evropski zakonodaji namreč tako visoke vsebnosti dišav ni mogoče dosegati zaradi tega, ker bi izdelek kožo dražil (vsebnost alergenov bi bila previsoka).

Obstojnost ni vedno kvalitetna

Obstojnost se lahko pri parfumu namesto visoke koncentracije dišavnih sestavin, doseže tudi malo na goljufiv način: dodajajo fiksative, ki povečajo obstojnost dišave in preprečijo preveliko nihanje pri izparevanju parfumskih surovin. Na trgu obstajajo tri kvalitete parfuma: slaba, srednja, dobra – večina na trgu ponuja slabo do srednjo kvaliteto, saj lahko tako tudi dosega smešno nizke prodajne cene.

Pravi parfum ima 3!

Dober in pravi parfum ima tudi 'trodimenzionalnost' izhlapevanja dišavnih not, kar pomeni, da je sestavljen iz zgornje, srednje in spodnje note, kjer pride vsaka do izraza v določenem časovnem obdobju po nanosu dišave. Na trgu je veliko parfumov z visokimi koncentracijami, a dišijo le enodimenzionalno, zaradi česar je kvaliteta vonja žal slaba.

Steklenička je pomembna!

Ustrezna steklenička, v kateri je hranjen parfum, mora biti temna, da se s tem prepreči vpliv svetlobnih žarkov na parfum; pršilnik pa mora biti nepredušno zaprt, s čimer se ohranja kakovost parfumske dišavne  note. To je najmanj kar mora imeti dobra steklenička.

Nenaravne barve

Parfumom dodajajo tudi barvila, da izgledajo močnih ali nenaravnih barv, kar lahko na koži izzove alergično reakcijo in kar je pri kvaliteti parfuma popolnoma nesmiselno. Parfum ne sme zavajati vaših oči, ampak mora premamiti in prepričati le vaš voh. Prav tako bodite zadovoljni, ko parfuma skozi stekleničko ne boste videli, saj je za njegovo nepokvarljivost nujno, da je hranjen v temi (kar dosežemo s temno stekleničko).

Prodajalci niso tudi strokovnjaki!

Prodajalci točenih parfumov vam težko svetujejo o čemerkoli, ker pogosto niso strokovnjaki. Parfum lahko prodaja tisti, ki pozna (ali celo sodeluje) pri celotnem postopku od procesa formulacije, maceracije, polnjenja, do etiketiranja dišav, saj le tako pozna sestavine in ve, kako je dišava nastala.

Pri MySpirit-u imamo strokovnjaka na področju parfumov. To je naš Miha.

← Prejšnji: 6 napak, ki jih delamo pri nanašanju parfuma Naslednji: Valentinova presenečenja
  • UGODNA POŠTNINA
  • HITRA
    DOSTAVA
  • 100% GARANCIJA
    ZADOVOLJSTVA
© 2018, SCC d.o.o. MySpirit | Vse pravice pridržane.