0
Košarica

Splošni pogoji poslovanja

Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MySpirit, v lasti podjetja SCC d.o.o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju
polno ime: SCC proizvodnja, trgovina in zastopstva, d.o.o.
kratko ime: SCC, d.o.o.
naslov: Blatnica 16, 1236 Trzin
matična številka: 5370230000
davčna številka: SI17268877
TRR: SI56 0230 9026 0718 308, odprt pri NLB d.d.

Telefon: 031 645 700

E-mail: trgovina@myspirit.si

S spletno trgovino MySpirit.si (v nadaljevanju »MySpirit.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje SCC d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem MySpirit.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Registriranim članom se tako olajša nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Pravico do nakupa v spletni trgovini MySpirit imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupce vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. V primeru, da izdelkov ni na zalogi, pa je to tudi jasno označeno.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu pri dostavni službi DPD

Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se ne prištejejo dodatni stroški. Dodatni stroški nastanejo ob plačilu DPD kurirju s kreditno/debetno kartico, in sicer stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero DPD kurir izda račun.

  • z vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun upravitelja spletnega portala MySpirit.si – SCC d.o.o. (po ponudbi/po predračunu)
  • s Paypalom na račun podjetja SCC d.o.o.
  • z Moneto
  • s kredinimi ali Maestro karticami

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu v skupni vrednosti nad 50,00 € so brezplačni, od 0€ do vključno 50,00€ pa je cena 3,50 €.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Cene

Cene vsebujejo 22 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.

Oddaja naročila

Postopek nakupa:
- izberi izdelke in jih dodaj v košarico z gumbom »Kupi me!«
- s klikom na gumb »Na blagajno« dobiš pregled nad vsebino košarice
- v košarici vneseš kupon za popust ali darilni bon če ga imaš.
- če želiš koristiti ali pridobiti točke zvestobe se lahko prijaviš s klikom na gumb "Prijava" oz. se registriraš tako da obkljukaš "Ustvari nov račun".
- vnesi vse zahtevane podatke o naročniku, dostavi in plačilu. V komentar lahko vpišeš posebne želje ali vprašanja. S klikom na gumb »Oddaj naročilo« bo naročilo zaključeno.

Na spletni strani www.myspirit.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in besedo ''odstrani''.

Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavno službo DPD ali osebnim prevzemov v trgovini MySpirit.si v Trzinu.
  • Način plačila: Izbira se lahko med petimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo, plačilo z Moneto ali plačilno kartico.
  • Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  • Zaključek naročila: v košarici imaš na voljo tudi okence z opombami, kamor lahko poljubno vpišeš morebitne opombe, pohvale, kritike ali dodatna navodila ob nakupu. Za zaključek naročila klikneš na gumb "Zaključi nakup". S tem se strinjaš s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Najlepša hvala za nakup v parfumarni MySpirit«.

Z oddajo naročila se kupec prijavi na E-novičke (prejemanje obvestil na vnešeno elektronsko pošto) in SMS obveščanje (prejemanje brezplačnih SMS obvestil na vnešeno tel. št.).

Promocijske kode

Občasno preko emaila ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo oz. kodo za popust. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence "Koda za popust". Klikne se gumb 'Potrdi!'. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oziroma kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

Darilni bon

Darilni bon je dokument, ki ga ponudnik SCC d.o.o. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona) ali papirni obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo, prodajalec SCC d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup v spletni trgovini. Veljavnost darilnega bona je pol leta od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence "Darilni bon". Klikne se gumb 'Potrdi!'.

Darila ob promocijskih akcijah

Včasih izvedemo promocijske akcije, ko podarimo darila ob nakupu nad določeno skupno vrednostjo nakupa. Pri tem so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da v kolikor pride do vračila artiklov delno ali v celoti, se prav tako mora vrniti tudi darilo, razen, če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilo ali v kolikor stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 59 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 39 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklom v vrednosti 20 EUR.

Prav tako daril, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo ali vračamo vrednost izdelka.

Odstop od naročenega blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (trgovina@myspirit.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago  mora bit neuporabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, drugače kupec ni upravičen do vračila kupnine.

Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: SCC d.o.o., Blatnica 16, 1236 Trzin

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vračilo plačila bomo opravili v 10 delovnih dni od vračila blaga.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

Napačno poslani izdelki

V kolikor potrošnik ugotovi, da mu je bil poslan napačen izdelek, naj o tem nemudoma obvesti prodajalca na elektronski naslov trgovina@myspirit.si in priloži fotografijo napačno poslanega izdelka za hitrejšo reševanje reklamacije. Napačno poslan izdelek mora potrošnik vrniti in poslati na naslov SCC d.o.o., Blatnica 16, 1236 Trzin. Ko prodajalec prejme napačno poslan izdelek na svoj naslov, najprej preveri ali vrnjen izdelek ustreza pogojem vračila. Potrošnik mora vrniti napačno poslan izdelek, ki je neuporabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. V kolikor vrnjen izdelek ustreza pogojem vračila iz prejšnjega stavka, prodajalec potrošniku v roku enega delovnega dne pošlje na potrošnikov naslov, ustrezen izdelek brez stroškov pošiljanja.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

PRAVNO  OBVESTILO

Spletna trgovina MySpirit.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka MySpirit in logotip sta v lasti podjetja SCC d.o.o.

Pritožne in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-maila trgovina@myspirit.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. SCC d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov ali prispevkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Ponudnik mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE

Uporabnik se na spletni strani na e-novičke lahko prijavi na več načinov. Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

IZJAVA GLEDE ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV 

Vse informacije na straneh spletne trgovine MySpirit (www.myspirit.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč ali odpravljanje težav, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.


  • UGODNA POŠTNINA
  • HITRA
    DOSTAVA
  • 100% GARANCIJA
    ZADOVOLJSTVA
© 2017, SCC d.o.o. MySpirit | Vse pravice pridržane.