0
Košarica

 

Pogosta vprašanja

Vi imate vprašanja. Mi imamo odgovore.

 

V  Če naročim danes, kdaj lahko pričakujem paket?

V  Naročen izdelek potrebujem že jutri, je to mogoče?

V  Kakšne so možnosti dostave (prevzema) naročenih izdelkov?

V  Kolikšni so stroški pošiljanja?

V  V času dostave me ni bilo doma, tako da naročila nisem mogel/a prevzeti. Kaj sedaj?

V  Imate povsem novo spletno stran, kaj to pomeni zame?

V  Kakšne so možnosti plačila naročenih izdelkov?

V  Kako opravim nakup?

V  Je za naročilo potrebna prijava?

V  Kaj so to točke zvestobe in kako jih koristim?

V  Kako izkoristim kodo za popust?

V  Ob vnosu kode za popust se je poštnina povečala. Je to napaka v sistemu?

V  Lahko dobim originalni račun na podjetje?

V  Se lahko naslov za dostavo in podatki o naročniku razlikujeta?

V  Lahko svoj paket kje osebno prevzamem?

V  Imate tudi fizično trgovino oz. ali lahko MySpirit izdelke kupim tudi v drogerijah?

V  Ali pošiljate tudi v druge države?

V  Kako oziroma s čim si lahko pomagam pri izbiri vaših parfumov?

V  Se pri vas lahko dobi kakšen testerček?

V  Lahko pričakujemo tudi kakšno razširitev ponudbe?

V  Kdaj lahko oddam naročilo preko spletne trgovine?

V  Kako vem oz. kje lahko preverim, če je bilo naročilo pravilno oddano?

V  Ali je plačevanje v spletni trgovini varno?

V  Izdelek ni izpolnil mojih pričakovanj. Ga lahko vrnem?

V  Kako lahko spremenim ali storniram naročilo?

V  Iščem posebno dišavo, ki pa je pri vas nisem zasledil/a. Kaj storiti?

V  Ali so vaši parfumi ponaredki svetovno znanih znamk?

V  Ali so parfumi res proizvedeni v Sloveniji?

V  Ali so vaši parfumi varni za mojo kožo in telo?

V  Zakaj so parfumi v aluminijastih stekleničkah?

V  Izdelka ni na zalogi, kdaj bo zopet na zalogi?

V  Na telefon vas ne dobim, kako vas še lahko kontaktiram?

V  So vaši izdelki testirani na živalih?

V  Kaj naredim, če sem pozabil/a svoje geslo?

V  Med pogostimi vprašanji ni tistega, kar te zanima?

 

 

 

V  Če naročim danes, kdaj lahko pričakujem paket?

O  Če naročiš dišeči paketek  do 13h, bo pri tebi že naslednji dan (velja ob delavnikih). Vsekakor pa se bomo potrudili paketek odposlati še isti dan, tudi, če naročilo prejmemo kasneje.

Na vrh

 

 

V  Naročen izdelek potrebujem že jutri, je to mogoče?

O  V kolikor si naročilo oddal/a do 13h, bo pri tebi že naslednji dan (velja ob delavnikih). Tudi, če naročilo oddaš malo kasneje nas prosim pokliči in potrudili se bomo, da bo šel paketek naprej še isti dan. Vendar ti ekipa MySpirit ne more 100% zagotoviti, da bo izdelek naslednji dan pri tebi, saj je vse odvisno od kurirjev in njihove dostave. Predlagamo ti rešitev – pokliči nas in se dogovori za oseben prevzem in se tako izogni poštnim stroškom in skrbi, da bo tvoj paket prispel prepozno.

Na vrh

 

 

V Kakšne so možnosti dostave (prevzema) naročenih izdelkov?

O Za dostavo lahko med opravljanjem nakupa izbiraš med sledečima možnostima:

        -  Dostavna služba DPD

        -  Osebni prevzem v naši prostorih v Trzinu (do 15h ure oz. po dogovoru)

        -  Pošta Slovenije (vpiši v komentar pri naročilu ali nas pokliči)

Na vrh

 

 

V Kolikšni so stroški pošiljanja?

O Stroški pošiljanja (dostava + pakiranje) so glede na skupno vrednost nakupa razdeljeni v sledeče skupine:

Skupna vrednost nakupa

Stroški pošiljanja

Do vključno 50€

3,5€

Nad 50,00€

brezplačno

 

Stroškov pošiljanja ni pri osebnem prevzemu.

Na vrh

 

 

V V času dostave me ni bilo doma, tako da naročila nisem mogel/a prevzeti. Kaj sedaj?

O Pri dostavi z dostavno službo DPD, je velika verjetnost, da te bo kurir pred dostavo poklical in se bosta zmenila za prevzem. V nasprotnem primeru pa ti bo pustil listek z navodili o prevzemu pošiljke. Če pa si paket prejel po Pošti Slovenije in te ni bilo doma, ti poštar pusti listek s katerim paket prevzameš na najbližji pošti.

Na vrh

 

 

V Imate povsem novo spletno stran, kaj to pomeni zame?

O To je povsem nov svet pri MySpiritu. Sedaj lahko uživaš v hitrejšem in enostavnejšem postopku nakupa. Popolnoma brezplačno so ti na voljo testerji, ki si jih izbereš po svojih željah. Točno tako – ti izbereš, mi jih pošljemo. Čisto enostavno. Vsak izdelek ima tudi podrobnejši opis, veliko člankov, slik in drugih vsebin. Z naprednejšim iskalnikom so ti vsebine lažje dostopne, saj iskanje poteka tako med izdelki kot članki. No, ampak največja posodobitev je defintivno to, da je stran lepša in prijaznejša. To pa je nekaj s čemur se lahko pohvalimo.  Naroči tester>>

Na vrh

 

 

V Kakšne so možnosti plačila naročenih izdelkov?

O Na voljo imaš tri možnosti:

        -  Plačilo ob prevzemu

        -  Po predračunu (UPN)

        -  Preko PayPal sistema, kjer lahko poleg PayPal plačevanja plačaš tudi s kreditnimi karticami

        -  Z Moneto

        -  Kreditne in Maestro kartice

Na vrh

 

 

V Kako opravim nakup?

O Opravljanje nakupa je zelo preprosto:

        -  Izdelek dodaš v košarico z klikom na gumb »Kupi me«

        -  Ob zaključku nakupa vneseš svoje podatke

        -  Izbereš način dostave in plačila

        -  Potrdiš naročilo z gumbom »Oddaj naročilo« in  'Voila'. Dišeči paketek bo kmalu pri tebi.

Na vrh

 

 

V Je za naročilo potrebna prijava?

O Za oddajo naročila ni potrebna prijava ali registracija. Enostavno izpolniš zahtevana polja in naročilo je oddano.

Seveda pa te moramo obvestiti, da prijava/registracija prinaša super ugodnosti, ki jih res ne smeš zamuditi!  Preveri tukaj>>

Na vrh

 

 

V Kaj so to točke zvestobe in kako jih koristim?

O Točke zvestobe lahko pridobiš pri vsakem nakupu. Edini pogoj je, da si prijavljen/a. Sicer sistem ne more dodeliti točk uporabniku. 0,05€ je 1 točka zvestobe. Vse pridobljene točke zvestobe lahko pokoristiš pri naslednjem nakupu. Koriščenje točk se izvede avtomatsko. Točke zvestobe ti lahko dodeli tudi ekipa MySpirit.

Na vrh

 

 

V Kako izkoristim kodo za popust?

O Koriščanje kode za popust je zelo preprosto. Koda se vnese v okence Koda za popust in  se potrdi z gumbom »Potrdi!«. Možna je uporaba le ene kode naenkrat. Prav tako se koda ne združuje z akcijami. V primeru težav/vprašanj nas lahko pokličeš na telefon 031 645 700 ali pa nam pišeš na trgovina@myspirit.si

Na vrh

 

 

V Ob vnosu kode za popust se je poštnina povečala. Je to napaka v sistemu?

O Pridružujemo si pravico, da se računalniškemu sistemu včasih zaradi preobremenitve zblodi. Če meniš, da je do napake prišlo, nas o tem takoj obvesti na telefonsko številko 031 645 700 ali preko elektronske pošte trgovina@myspirit.si. Obstaja pa tudi druga razlaga za povečanje poštnine. Poštnina je namreč odvisna od skupne vrednosti nakupa. V primeru, da se je zaradi vnosa kode za popust skupna vrednost nakupa znižala se lahko zgodi, da zaradi tega nakup zapade pod drugo skupino. Spodaj preveri stroške pošiljanja glede na višino skupne vrednosti nakupa. To enostavno pomeni, da lahko v košarico dodaš še kakšen izdelek. Juhu!

Skupna vrednost nakupa

Stroški pošiljanja

Do vključno 50€

3,5€

Nad 50,00€

brezplačno

Na vrh

 

 

V Lahko dobim originalni račun na podjetje?

O Seveda. Pri zaključevanju naročila izberi »Želim račun na podjetje« in izpolni polji »Naziv podjetja« in »Davčno številko«.

Na vrh

 

 

V Se lahko naslov za dostavo in podatki o naročniku razlikujeta?

O Da. Pri zaključevanju naročila obkljukaj polje 'Dostava na drug naslov' in izpolni podatke za dostavo.

Na vrh

 

 

V Lahko svoj paket kje osebno prevzamem?

O Osebni prevzem je omogočen, vendar le na sedežu podjetja v Trzinu na naslovu Blatnica 16, do 15h ure. Če bi želel/a paket prevzeti kakšen drug termin nas prosim pokliči in poskušali ti bomo ustreči. V primeru, da si izbrala plačilo po predračunu nas pred prevzemom pokliči, da lahko preverimo, če je znesek že prispel na naš poslovni račun. Če še ni, ti žal paketka ne bomo morali izročiti. Če pa si izbral/a plačilo po povzetju, te prijazno prosimo, da pripraviš točen znesek vrednosti nakupa, ker se lahko zgodi, da ti ne bomo morali vrniti preostanka.

Na vrh

 

 

V Imate tudi fizično trgovino oz. ali lahko MySpirit izdelke kupim tudi v drogerijah?

O Vsi izdelki blagovne znamke MySpirit so na voljo v spletni trgovini MySpirit. Parfum MySpirit by Rebeka pa je na voljo tudi v nekaterih drogerijah – Drogerije Tuš, Beauty World, E'Leclerc, Hofer.

Na vrh

 

 

V Ali pošiljate tudi v druge države?

O Trenutno MySpirit pošilja paketke le po Sloveniji. V planu pa so širitve poslovanja tudi na sosednje države.

Na vrh

 

 

V Kako oziroma s čim si lahko pomagam pri izbiri vaših parfumov?

O Če MySpirit parfumov še ne poznaš, je izbira zares preprosta. Najprej si oglej MySpirit spletno trgovino, kjer so vsi parfumi opisani in tipizirani. Pomagaš si lahko s filtrom. Še vedno obstaja možnost, da blagovne znamke ne poznaš, čeprav ti lahko brez slabe vesti osebno zagotovimo, da smo res najboljši. V tem primeru, ti je na voljo brezplačni tester, ki si ga naročiš tukaj.

Še najlažje pa bo, če nas kar pokličeš in osebno ti bo svetovala vodja projekta Sara, skrbnik za stranke Blaž ali kemik in parfumer Miha.

Na vrh

 

 

V Se pri vas lahko dobi kakšen testerček?

O Seveda. Popolnoma brezplačno ti pošljemo testerček po tvoji izbiri, ki si ga izbereš tukaj.

Na vrh

 

 

V Lahko pričakujemo tudi kakšno razširitev ponudbe?

O Ekipa MySpirit-a izredno rada gleda v prihodnost in vedno načrtujemo nove projekte in ponudbe. Vedno smo veseli tudi vseh idej/nasvetov/želja naših zvestih uporabnikov, tako da nam le-te lahko vedno pošlješ na trgovina@myspirit.si.

Na vrh

 

 

V Kdaj lahko oddam naročilo preko spletne trgovine?

O Zate smo tu vedno! Poleti, pozimi, ko je vroče ali pa mrzlo. Naročilo lahko oddaš kadarkoli, 24h na dan in 365 dni v letu (366 če je leto prestopno ;)).

Na vrh

 

 

V Kako vem oz. kje lahko preverim, če je bilo naročilo pravilno oddano?

O Po uspešno opravljenem naročilu ti pošljemo na tvoj elektronski naslov sporočilo, ki potrdi, da je bilo naročilo sprejeto in vsebuje podatke o vsebini in vrednosti naročila.

Na vrh

 

 

V Ali je plačevanje v spletni trgovini varno?

O Ne imejte strahu. MySpirit varno plačevanje je tu! Naš cilj je zagotoviti varno in udobno spletno nakupovalno izkušnjo. Ob naročilu v spletni trgovini se tvoji podatki prenašajo z uporabo SSL (Secure Sockets Layer) tehnologije, sodobno priznan standard za zagotavljanje varnosti poslovanja na spletu. Naša trgovina uporablja napredno in visoko zaščito GeoTrust TrueBusinessID, ki omogoča bistveno funkcije medsebojne avtentikacije in šifriranje podatkov za varno transakcijo.

Na vrh

 

 

V Izdelek ni izpolnil mojih pričakovanj. Ga lahko vrnem?

O Izdelek lahko vrneš le v kolikor je še neuporabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Da to storiš nas moraš v roku 14-ih dni od prevzema naročenih izdelkov kontaktni na naš elektronski naslov trgovina@myspirit.si. Pri tem ti ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Nato imaš še 30 dni, da nam kupljene izdelke vrneš. Ko prejmemo vrnjene izdelke in nanje nimamo pripomb, ti v roku največ 10 delovnih dni vrnemo kupnino. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Na vrh

 

 

V Kako lahko spremenim ali storniram naročilo?

O Naročilo lahko spremeniš ali storniraš v roku pol ure od oddanega naročila. Enostavno pokliči ali pa nam piši na trgovina@myspirit.si in z veseljem ti bomo ustregli.

Na vrh

 

 

V Iščem posebno dišavo, ki pa je pri vas nisem zasledil/a. Kaj storiti?

O O tem nas lahko obvestiš na trgovina@myspirit.si, saj nas vedno zanima kako lahko razširimo našo ponudbo. Ali pa ti predlagamo podoben izbor.

Na vrh

 

 

V Ali so vaši parfumi ponaredki svetovno znanih znamk?

O Ne, MySpirit parfumi niso v nobenem primeru ponaredki, saj ne prodajamo parfumov v identičnih, ponarejenih embalažah ter z istimi nazivi, kot so originali. So pa naši parfumi tipizirani, kar pomeni, da so narejeni iz vrhunskih kakovostnih francoskih sestavin po podobnih recepturah in postopkih, kot so to parfumi priznanih znamk. Proizvodnja naših parfumov poteka v skladu z dobro proizvodno prakso (GMP).

Naši parfumi tudi niso parfumske vode, toaletne vode ali kolonjske vode. To pomeni, da vse parfume izdelujemo z vsebnostjo dišavnih sestavin v deležu, ki je med 13 in 15 %. Preberite več >>

Na vrh

 

 

V Ali so parfumi res proizvedeni v Sloveniji?

O Tako je! Vse parfume proizvajamo tu, v Sloveniji in so plod naših pridnih rok in znanj. Sestavine za parfume, ki so najvišje kakovosti in proizvedene v skladu s standardom ISO 9001, pa uvažamo od naših zaupanja vrednih francoskih dobaviteljev.

Na vrh

 

 

V Ali so vaši parfumi varni za mojo kožo in telo?

O Brez skrbi, pri nas varen/na si! Tvoja varnost in zadovoljstvo je naša top prioroteta! Parfumi so narejeni iz najkakovostnejših sestavin, ki so proizvedene po standardu ISO 9001. Za varnost skrbimo tako, da se strogo držimo predpisov veljavne Evropske kozmetične zakonodaje. Ta natančno predpisuje dovoljene količine alergensko potencialnih sestavin v kozmetičnih proizvodih.

Na vrh

 

 

V Zakaj so parfumi v aluminijastih stekleničkah?

O Aluminke so MySpirit posebnost. Tako zagotovimo, da so parfumi vedno shranjeni na varnem, torej v za svetlobo nepropustni aluminijasti steklenički, s čimer se maksimalno ohranja začetna kakovost parfuma. Steklenička je nelomljiva in jo lahko vedno vzamete s seboj, tudi na letalo kot osebno prtljago. S takšno rešitvijo smo za razliko od običajnih steklenih stekleničk dosegli tudi manjšo težo izdelkov in s tem priročnejšo uporabo. MySpirit parfumi so tako nepogrešljivi v torbicah. Preberi več>>

Na vrh

 

 

V Izdelka ni na zalogi, kdaj bo zopet na zalogi?

O V primeru da izdelka, ki ga želiš naročiti trenutno ni na zalogi, nas pokliči na 031 645 700 ali pa nam piši na trgovina@myspirit.si in sporočili ti bomo kdaj bo izdelek ponovno na zalogi. Prav tako lahko na strani izdelka, ki ni na zalogi, vneseš svoje podatke in ob ponovni zalogi izdelka boš obveščen/a na vneseno elektronsko pošto.

Na vrh

 

 

V Na telefon vas ne dobim, kako vas še lahko kontaktiram?

O Na telefon smo dosegljivi vsak delavnik med 7:00 in 18:00 uro na številki 031 645 700. V kolikor nas želiš kontaktirati izven časa uradnih ur, ali v času tvojega klica nismo dosegljivi, nam lahko kadarkoli pišeš tudi na naš elektronski naslov trgovina@myspirit.si.

Na vrh

 

 

V So vaši izdelki testirani na živalih?

O MySpirit parfumi  niso in nikoli ne bodo testirani na ljubkih bitjih, s katerimi delimo ta planet. To je naša 100% zaobljuba, saj obožujemo živali, ki naj uživajo v svojem poslanstvu. <3

Na vrh

 

 

V Kaj naredim, če sem pozabil/a svoje geslo?

O Ne skrbi, to se zgodi tudi najboljšim.  Le klikni na »Prijava / Registracija« na vrhu strani in nato klikni povezavo »Si pozabil/a svoje geslo?«. Sistem te bo prosil za vnos elektronske pošte, s katero si ustvaril/a račun in pričel proces pridobivanja novega gesla. Ali pa klikni tukaj.

Na vrh

 

 

V Med pogostimi vprašanji ni tistega, kar te zanima?

O Ni problema. Za vsa vprašanja smo ti na voljo na telefonski številki 031 645 700 in elektronski pošti trgovina@myspirit.si.

Na vrh

  • UGODNA POŠTNINA
  • HITRA
    DOSTAVA
  • 100% GARANCIJA
    ZADOVOLJSTVA
© 2017, SCC d.o.o. MySpirit | Vse pravice pridržane.